Komponovat a produkovat hudbu ke hrám člověka naučí disciplíně. Požadavek zněl jasně: hudba nesmí přečnívat, musí jí být co nejvíc na co nejmenším prostoru, musí být dobře loopovatelná, takže konec se začátkem musí pasovat tonálně i dynamicky, formálně nic složitějšího než prosté ABA člověk asi nevymyslí – tedy alespoň já tu příležitost neměla. V ukázkách jsou k mání například loopy pro flashové hry firmy Blue Pixel, s.r.o., na kterých se vesměs roztomilý králíček resp. dráček fláká po bludišti a plní při tom stresující úlohy jako je kladení bombiček či vajíček.
Track Venkovan je takový malý test poměrně širokého tématického zadání.
Hudba k pokeru je mým pokusem o podmaz ke karetní hře, ve které se hraje pouze o drobné, a emoce z prohry i výhry jsou pouze decentními gesty.
Vydala jsem se monotématickou cestou (měla jsem pouze jednotky hodin na loop, a za tak krátký čas toho moc nevymyslíte a především nemáte čas na návraty), takže hudba pro všechny úrovně hry sdílí jak instrumentář tak především hudební motivy.
Jako hráč je použita pracovní stanice Fantom X od Rolandu a zvuková banka Orchestr, tedy presety, prostor vyhrazený pro sound programming jsem využila pro programování zvukových efektů (nejsou v ukázkách).
Ukázky Králička a Dráčka zveřejňuju po dohodě s firmou Blue Pixel v nízké kvalitě.
Králiček level 1
Králiček level 2
Králiček level 3
Králiček level 4
Dráček level 1
Dráček level 2
Dráček level 3
Dráček level 4
Venkovan
Poker intro
Poker The Game
Poker Loss
Poker Win